Praktikantės/ 2022 pavasaris



MIGLĖ

"Esu Miglė, aktorė ir lietuvių filologijos absolventė. Nuolat blaškausi tarp daugybės įvairiausių pomėgių, kuriuos sunkiai suskaičiuočiau, nes mėgstu nuolat mokytis ir išbandyti naujas veiklas. Bet geriausiai jaučiuosi būdama teatre, ant scenos, arba rašydama. Turbūt dėl to šitos dvi profesijos vis dalina mane pusiau. Na, o mokytoja būti niekada nesvajojau. Tiesa, močiutė man vis kartodavo, kad būčiau gera mokytoja, kad man reikėtų pabandyt. Nors visada jos žodžius greitai paneigdavau, bet kuo toliau, tuo dažniau ėmiau dirbti su vaikais. Pradedant nuo animatorės šventėse,  auklės iki stovyklų organizatorės ir galiausiai teatro mokytojos. Bendraudama su vaikais, aš jaučiuosi lyg bandydama atrakinti mažas, sudėtingas stebuklų skryneles. O tai daryti taip gera, nes nors kartais reikia labiau pasistengti, už tai kokių grožių atrandu…¨






UGNĖ

Komentarai